Dobrý den, zaznamenávám výpadky firewallu a uCollectu, ale když jsem zkoušel vše ověřit, zdá se, že vše funguje jak má.
Můžete mi, prosím, poradit, jak mám postupovat, abych ověřil kde je chyba?
Děkuji!
Během předchozího dne byly u routeru “Router 1” zaznamenány následující výpadky:
Už se to probírá vedle na EN foru, ale řešení zatím nepadlo. U mě doma je to nyní v podobném stavu jako u Vás, u Collect odchází, Firewall ne. Povolené výpadky už jsou na 20%. Vše od minulé středy, asi po updatu. Zkoušel jsem restart, ale nepomohlo. Naopak jsem se nemohl dostat na Turris (192.168.1.1). Ale internet šel, wifi ne (nebylo nastaveno heslo). Pak jsem zjistil, že když neprovedu update na Turrisu (po restartu), tak vše funguje, kdome toho FW a uC.
Dobrý den, mám menší problém. Někdy okolo 20.2. jsem musel udělat factory reset. Pak jsem zase vše nastavil a od 22.2. mi router neodesílá data do uCollectu.
Několik dnů jsem byl mimo router a přišla tam aktualizace, tak jsem si říkal, že to možná bude tím. Jenže restart nepomohl, a pak jsem zkusil vypnout a zase zapnout sběr dat a ještě příkaz přes PuTTY, který jsem zde někde našel (/usr/share/nikola/bin/nikola.sh) - nic nepomohlo + jsem přes LuCI udělal restart uCollectu. Mám nightly verzi OS. Nějaké návrhy, jak to zprovoznit?
S nightly mam též problém. Začalo to fungovat od soboty, kdy to asi 3-4 dny nejelo podle emailu. Výpadku si byly vedomy podle toho, co mi řekl @sairon na IRC.
Včera jsem dostal email, že to nejelo celý den. Jinak výpadky hodinu, ale web ukazuje, že to nejelo vůbec.
Peru se s těmu výpadky firewallu už nějakou dobu, asi v nějakých 60% povoleného maxima jsem si totiž všiml že mi to nějak nefunguje a nastavil si emailové notifikace a od té doby jsem spouštěl hned po emailu nikolu a vždycky to naběhlo v pohodě. Teď jsem ale měl výpadek 6 dní a email přišel až šestý den, což je pěkný. Celkem mám 694 hodin neodeslaných dat, jinými slovy mi zbývá 6 hodin do maximálního povoleného výpadku, smlouva končí za 46 dní. Já už nevím co s tím, jsem bezradnej. Poslední věc co mě napadá tak kompletně přehrát firmware od nuly ale dřív jak za týden se k tomu nedostanu a kdo ví jestli už nebude pozdě
O to omezení bych se nebál. NIC.CZ je seriozní společnost.Nahlas info z výpadků na mail a oni ti to jistě odpustí
Stejně jako s vrácením routeru. Nepřipadá mi, že by je chtěli vracet