Vpn na modrém turrisu?

Ahoj, snažím se zprovoznit si na modrém turrisu vpn abych se mohl odjinud na iPhone připojovat domu a chovalo se to jako v domácí síti…

Zkoušel jsem tento návod Turris Documentation

Jenže v tom updater nemám ty možnosti - viz screen. Kde můžu hledat chybu? Balíček jsem našel přes Luci a hledání softwaru, nainstaloval tam, spustil, ale stále ho v tomto rozhraní nevidím, ani v Luci nic s vpn nepribylo… Nejsem odborník na nějaké vysoké úrovni, mám základní znalosti sítí… Budu rád za rady, děkuji :slight_smile:

Ahoj. Ty nemáš v sekci Aktualizace - Seznam balíčků?

1 Like

Mám to tam i z mobilu.

1 Like

Právě že ne. Proto to píšu a přiložil jsem i screen jak ta nabídka vypadá u mě.

Jakou máte verzi Turris OS? Co to ukazuje za verzi Forisu?
Máte položku list passed updater v /etc/config/foris?
Udělal jste restart?

Poznáme podle toho verzi forisu? Nějak ji tu nevidím na mobilu, jako doma na desktopovem chromu :confused:

A prosím o radu, jak v terminálu vlezu do těch složek? Zkoušel jsem CD etc/… A napsat tu cestu abych si pak s příkazem ls vypsal co tam je, ale to nejde…

Každopádně by měl, být foris aktuální, vždy se mi to samo aktualizovalo

Poslední stable verze OS je 3.11.22, takže se vám router asi neaktualizuje.
Poslední verze Forisu je 100.5.1
Asi by to chtělo PC a zjistit si jak se používá připojení přes SSH.
Tím by jste měl začít.
Nebo to dát někomu kdo bude vědět co dělá.

Připojený jsem úspěšně přes ssh v terminus appce na iPhone :slight_smile: jen nevím přesně jak se dostat do složek :pensive:

https://wiki.turris.cz/doc/cs/howto/delayed_updates

Jak vidím toto, tak ani to tam nemám, nastavení automatických aktualizací :confused: přitom jsem to nevypinal :confused: i když už nemusím, tak chci posílat na servery cz.nic data atd… :confused: