Měsíce běžící reklamace a mlčící technická podpora

Dobrý den,
odeslal jsem vám nefunkční turris omnia (#004229) a 20.5. jsem obdržel potvrzení, že jste jej přijali a vyřešíte to do 30 dnů možná i dříve. Doba už ale dávno uběhla. Třikrát už jsem psal email s dotazem, jaká je situace, nejdřív jen na info@ potom i v kopii na tech.support a odpověď vůbec žádná.

Nějaká rada, jak se aspoň dozvědět co se děje a ideálně získat zpět svůj router?

Zdá se, že ani zde na fóru se odpovědi nedočkáte … :frowning:

Nevím jestli Vás to uklidní nebo zneklidní ale také trpělivě (ale marně) čekám již více jak měsíc na jakoukoliv odpověď na konkrétní dotaz ( s maximem informací, které jsem byl schopen poskytnout) odeslaný na podporu jako Ticket [#004423]. A nejedná se o hovadinu typu " Ledka mi bliká jen v úterý a ve středu, nejdeto, spravte to “. Prostě má Omnie nestartuje, dle všech symptomů eMMC ůložiště je po smrti (přestože od začátku používám msata disk, později SSD na LXC kontejnery) .
Více jak týden jsem věnoval pročítání fóra a pokoušel se oživit Omnii, tentokrát jsem ale selhal.
Na Alze jsem si na dva měsíce " vypůjčil” cca za 500,- novou Omnii, na která jsem obnovil svou konfiguraci (včetně openvpn) a doufal, že se podaří můj problém vyřešít. Termín kdy mohu novou Omnii vrátit se blíží a provorozená leží v krabici a čeká. A já přemýšlím, opravdu si mám novou Omnii nechat a doufat, že vydrží déle než ta první ? Nebo se mám vrátit ke starému dobrému ASUSu WL 500W s LEDE, který mi slouží už nepočítaně let, jen u něj vyměním jednou za pět let zdroj (vykvetou kondenzátory za 20kč) a jednoduchý web server na něm taky jede ? (vím nelze srovnávat). Fakt nevím.

Poznámka. Práce celého kolektivu okolo Turrisu si velice vážím, ale přece jen…

2 Likes

Hmmm. Jako, že o prázninách něco trvá trochu dýl, než by mělo, to chápu, ale ta absolutní nekomunikace už se mi chápe dost těžko.
Má smysl česká obchodní inspekce? Zkoušel jste někdo?

Má smysl napsat přímo @Pepe - mu … ten Ti pomůže