Všechny porty otevřené?

Nedávno mi můj provider posla e-mail o tom že mám otevřený port 23 ( neřešil jsem protože honeypot ) ale cca týden na to přišel další s portem 1900 ( který nepatří do honey/minipotu ).
Načež jsem amatérským zrakem shlédl nastavení kam jsem si přidával před lety jen jeden jedinný port a neshledal nic špatně. Krom onoho konkrétního portu ( na toho pokusu níže ) se v nastavení FW nehrabu protože tomu nerozumím.

Každopádně, když pustím jakýkoliv on-line port scaner tak se dozvím že mám otevřený každý port což nechápu. Přidal jsem i pravidlo pro konkrétní port na jeho zablokování a přesto mi on-line nastroj hlásí že je otevřený

Jsem z toho poněkud zmatený a né příliš klidný.
Turris Omnia 5.3.0 ( HBK ), modem od UPC pred ní je v bridge modu.

Co to je ? Jakýkoli online scaner ? :slight_smile: Já používám pro kontrolu grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 (klikni Proceed) Jaký máš výsledek ?

Žádný privátní pravidla pro blokování portu 1900 nepřidávej … není důvod. Zřejmě si ho otevřela nějaká spuštěná aplikace na routeru … nebo ne ?

Name: ssdp
Purpose: UPnP Simple Service Discovery Protocol
Description: This UDP port is opened and used by Universal Plug N’ Play (UPnP) devices to receive broadcasted messages from other UPnP devices. UPnP devices broadcast subnet-wide messages to simultaneously reach all other UPnP devices.

Třeba hidemy.name/en/port-scanner/ nebo nmap.online/.

Nevidím důvod aby tenhle konkrétní port byl otevřený ( vzhledem k popisu ), ani nevidím důvod aby byli otevřeny všechny ostaní. Je možné že si výsledek špatně interpretuji.
Z odkazu výše je výsledek nějak takhle ( děkuji za něj, neznám )

Snímek obrazovky 2021-10-28 133242


Snímek obrazovky 2021-10-28 133317

A tady port 1900
Snímek obrazovky 2021-10-28 134301

Níže screen toho co poslal Vodafone.


1 - z 26 portů testu je 25 skrytých a 1 otevřený - port 5000 (u mně je na portu 5000 moje NAS) — to je snad v pořádku. Co provozuješ v domácí síti nyní nebo v minulosti ?