Turris Omnia a modem od UPC (Compal)

Zdravím,
přestěhoval jsem se a dostal od UPC nový modem (COMPAL CH7465LG). Poradíte mi, jak na něm zprovoznit bridge mód? V návodech je všude zobrazené menu, které ve skutečnosti nevidím (našel jsem si tento článek, kde se píše o tom, že to pro nové zákazníky již nebude možné). Řešil to tu někdo s UPC a podařilo se to někomu vyřešit, případně jak to mohu obejít?

Díky,
Jirka

1 Like

Jestli máte po přestěhování novou smlouvu, máte pravděpodobně modem v IPv6 dual stack lite. Tam modem do bridge nepřepnete. Řešení je zavolat na podporu. Tam vám mohou modem přepnout zpět na IPv4 only.
Jestli máte modem v IPv4 tak se modem do bridge přepne standardně v jeho administraci, 192.168.1.1 nebo tak nějak.

1 Like

Díky za odpověď, a za potvrzení toho, co jsem si myslel. Nevíte náhodou, jak je reálné, že se mi podaří UPC přemluvit k přepnutí na IPv4?

1 Like

Jednoduše zavolejte na technickou podporu a řekněte, že máte za modemem svůj router a potřebujete přehodit na IPv4 a do bridge. Udělal jsem to stejně a měl jsem to hned.

1 Like

Kdyz mi technik menil modem za tenhle novej, tak na dotaz na moznost bridge se jenom podival na Omnii na policce a odvetil: “Rozumim…” :slight_smile:

1 Like

No mě právě technik, když jsem se ho při instalaci ptal, tak řekl že on tom nic neví, nic ho nezajímá a že jen čte, to co je na papíře :smiley: Nicméně včera jsem to podle vašich rad s UPC vyřešil, v podstatě to bylo za 5 minut, když pominu 20 minut čekání na operátora. Po přehození na IPv4 to ještě asi hodinu vůbec nejelo, pak se ozval druhy operátor, že ještě je potřeba tovární reset a vše bylo OK.

1 Like

Když voláte na UPC vždy na začátku uvádějte, že jste nový zákazník a tím se dostanete v pořadníku před všechny ostatní co chtějí řešit reklamace, technické problémy či řešit cokoli jiného. Poradila mi to jedna kamarádka co dělá v UPC call centru a vždy to fungovalo. :slight_smile:

2 Likes