Tech. podpora turris

Jen pro zajimavost…dockal se tu nekdo odpovedi technicke podpory a jestli jo tak za jakou dobu? Uz me to cely neskutecne stve, omnia se restartuje x-krat za den a hodnekrat kvuli tomu mam vazny problemy. Na foru zadny reseni neni, restarty trvaji uz od prvniho spusteni i kdyz jeste nemam nic pripojeno a nastaveno. Na podporu sem psal poprve pred mesicem s detailnima logama a infem a dodnes zadna odpoved.
Na jednu stranu by omnia byla dokonalej router ale timto je totalne nepouzitelna a mam spis pocit ze celej projekt je jen spatnej vtip a od stable produktu to ma extremne daleko. Nevim jak dlouho jeste vydrzim nez poleti oknem nebo dostane par ran kladivem :frowning:

Dočkal jsem se do tří dnů. Kladivo nedoporučuji, okno je lepší nápad, jen při takové opravě je třeba předem říct přesné parametry letu, jako čas, místo a výšku kde se okno nachází, dobré by také bylo dát předem vědět rychlost jakou poletí, aby se případný opravář mohl řádně připravit.

ps: Snad se najde řešení a Omnia dopadne dobře :slight_smile:

Osudy požadavků na technickou podporu jsou různé … někdy se dočkáte brzké odpovědi, někdy pozdější a někdy žádné a požadavek bude v tichosti uzavřen.

no, toho se prave bojim, ze kdyz se neozvali po takove dobe, tak me proste ignorujou. blby je, ze router nemuzu s cistym svedomim ani prodat, kdyz vim ze je nepouzitelnej. stejne tak nevim jestli mam sanci na reklamaci kdyz se se mnou nikdo nebavi. chapu ze toho na support chodi asi hodne ale cekat pres mesic s routerem co se resetuje 10x denne je fakt o nervy. takze sem akorat vyhodil penize abych napsal jeden navod do komunitni wiki a zjistil ze kaslou na zakazniky :-1:

skusal si poslat email na podporu znovu? moze sa stat ze email zapadol

Na reklamaci je samozřejmě právo, měsíc je dlouhá doba, pokud by se do týdne nikdo neozval při tak závažném problému, jako je úplná nepoužitelnost Omnie a byl bych si jist, že není způsobená mnou, snažil bych se to řešit jinak, třeba telefonicky atd… Já jsem hned do předmětu zprávy uvedl reklamace, popsal jsem problém a do tří dnů mi poslali odpověď kam a jak Omnii na reklamaci zaslat.

Štouchnul jsem do kolegy aby to s vámi dořešil.
Ze zaslaných informací asi budu muset souhlasit s kolegou, že chybovali aplikace v LXC.
Kolega pravděpodobně čekal na logy které jste slíbil zaslat a žádné jsem už v ticketu nenašel.

Díky, dnes mi na základě tohoto příspěvku přišla odpověď s omlouvou že kolega zapoměl na mail odepsat. Čekání na logy je až z dnešní konverzace a teď čekám i já než posbírám data podle postupu co psal. Na LXC to ale nevidím, restarty začli už od prvního spuštění kdy sem ještě lxc nainstalováno neměl.

Tak to jsem koukám přehlédl data jak šli po sobě. Bohužel tedka nejvíce času zabírají věci kolem MOXe

Chápu, nechtěl sem podporu spamovat pořád dokola, proto sem tu zjišťoval jak je to s dobou odpovědí. Hlavně, že už mám odezvu a snad se dostanem i k nějakýmu řešení :slight_smile:

Tak musím ještě aktualizovat pro ostatní - když nebude delší dobu odpověď tak se opravdu připomenout. Stalo se, že můj mail podpora četla a zapomělo se na odpověď. Teď už během dvou dní vyměněno několik emailů a komunikace naprosto v pohodě.
Nakonec to vypadá na problém z výroby takže router půjde na reklamaci. Předchozí depresi z neustálých restartů teď střídá pocit naděje, snad to dobře dopadne :smiley:

4 Likes

Asi se taky budu muset taky Podpoře připomenout…