JardaB
September 21, 2023, 11:24am
1
Je možné, že ze syslog někdy zmizí chybové hlášky klíčové aplikace Turrisu HaaS, které zamořují log ?
haas-proxy-start[6281]: 2023-09-20T02:12:46 ERROR twisted Got remote error, code 11
haas-proxy-start[6281]: 2023-09-20T02:18:39 CRITICAL twisted 'channel open failed, direct-tcpip is not allowed'
Jsou sice bezvýznamné, ale poněkud otravné … pokud to trvá již několik roků tak to umoří i osla :-).
Bohužel se to objevovalo jen na některých zařízeních a nedařilo se to reprodukovat jinde. Zatím se tedy nepovedlo najít příčinu.
Pepe
September 25, 2023, 9:08am
3
Tady jenom upozorněním, ze se jedna o long standing issue, ktere je harmless. V GitLabu je na to zalozene issue pres tri roky:
Tady na foru s tim treba souvisi:
Software
SW bugs discussion
From May 18 I can see in the turris omnia syslog huge amount of records by HaaS. Repeating sequence (almost every minute): 2022-05-20 10:34:18 err haas-proxy-start[5297]: 2022-05-20T10:34:18 CRITICAL twisted Unhandled Error 2022-05-20 10:34:18...
Reading time: 1 mins 🕑
Likes: 1 ❤
JardaB
September 25, 2023, 11:32am
4
Děkuji za občerstvení mé paměti v této záležitosti.
Myslím, že jedinou mojí specifikou je systém na mSATA SSD.
Pepe
September 25, 2023, 5:54pm
5
To s tím nemá souvislost. Děje se to na všech zařízeních, ale věřím, že vás to nějak může trápit, ale bohužel se s tím budete muset na nějakou dobu smířit. Zrovna tohle má dost nízkou prioritu k vyřešení. Jen to spamuje log, nic víc. Záznamy na webové stránce Honeypot as a Service se zobrazují.
Nejdůležitější je v tuhle chvíli přechod na Turris OS 7.0.
3 Likes