Support.turris.cz


#1

Před více než měsícem jsem zakládal ticket: CENSORED

Čte to vůbec někdo? Ticket byl bez jakékoliv komunikace zavřen a… toť vše. Je nějaký lepší support channel? Mám bugy řešit raději tady na fóru?


#2

Nemohlo se stát, že Vám stát, že reakce zapadla do spamu?

Psal jsem Vám zprávu, kdy jsem Vás požádal o diagnostiky. Bohužel bylo to dlouhou dobu bez Vaší odpovědi a ticket jsem uzavřel.

Zatím nás nenapadá, kde by mohl být zakopaný pes. Na dnešní zprávu, kterou jste zasílal, tak Vám ještě přes ticketovací systém napíši.

//EDIT: Odepsáno.


#3

No, on je to spíše systémový problém. Na můj ticket nereagoval nikdo měsíc a půl a asi reagovat ani nebude, jak tak koukám… Myslím, že support by zasloužil výrazně posílit, ono je hezké, že vznikají nové super produkty, ale takto se úplně vykašlat na support? :frowning: No, nevím…


#4

Mohu Vás požádat o číslo ticketu nebo z které e-mailové adresy jste nám psal?


#5

Vypadá to na systémový problém. 07.03.2018 jsem zaslal diagnostiky (které měly dle znění automatické i ručně psané odpovědi k “urychlení řešení problému”, nicméně ticket byl na základě jejich nezaslání po 9 dnech regulerně uzavřen bez jakékoliv odpovědi). No a nic, už 3 a půl měsíce…