Support.turris.cz

Před více než měsícem jsem zakládal ticket: CENSORED

Čte to vůbec někdo? Ticket byl bez jakékoliv komunikace zavřen a… toť vše. Je nějaký lepší support channel? Mám bugy řešit raději tady na fóru?

Nemohlo se stát, že Vám stát, že reakce zapadla do spamu?

Psal jsem Vám zprávu, kdy jsem Vás požádal o diagnostiky. Bohužel bylo to dlouhou dobu bez Vaší odpovědi a ticket jsem uzavřel.

Zatím nás nenapadá, kde by mohl být zakopaný pes. Na dnešní zprávu, kterou jste zasílal, tak Vám ještě přes ticketovací systém napíši.

//EDIT: Odepsáno.

No, on je to spíše systémový problém. Na můj ticket nereagoval nikdo měsíc a půl a asi reagovat ani nebude, jak tak koukám… Myslím, že support by zasloužil výrazně posílit, ono je hezké, že vznikají nové super produkty, ale takto se úplně vykašlat na support? :frowning: No, nevím…

Mohu Vás požádat o číslo ticketu nebo z které e-mailové adresy jste nám psal?

Vypadá to na systémový problém. 07.03.2018 jsem zaslal diagnostiky (které měly dle znění automatické i ručně psané odpovědi k “urychlení řešení problému”, nicméně ticket byl na základě jejich nezaslání po 9 dnech regulerně uzavřen bez jakékoliv odpovědi). No a nic, už 3 a půl měsíce…

Mám podobný problém, po skoro 3 měsících od založení tiketu zatím žádná reakce. Chápu že těch tiketů je třeba hodně, ale 3 měsíce bez reakce? To mi přijde trochu přehnané :smiley: