Pozarucny servis

Zdravim
Vedel by mi niekto poradit ako postupovat v pripade opravy pre Router Omnia ktory uz nieje v zaruke?
Alza.cz dava od toho ruky prec.

1 Like

Napište přímo na technickou podporu projektu Turris… tam určitě pomohou a poradí.

Email je: tech.support@turris.cz

4 Likes

Zdravim

Na email ani ticket sa zatial nikto neozval preto to skusam tu :slight_smile: Ak by to tu niekto zo supportu cital ticket ma cislo #004754

1 Like

Jo, možná se to tím popožene … občas si tu někdo stěžuje, že support nereaguje a jakmile to napíše sem na fórum, někdo se mu ozve.

1 Like

Děláme, co je v našich silách, abychom odpověděli na veškeré tickety, které jsme obdrželi. Je jich trošku víc než jsem čekal říct.
Pokud-li má někdo vytvořený ticket a v relativně krátké době nedostal odpověď, tak poprosím, aby mě pingnul pomocí soukromé zprávy, případně rovnou našeho nového kolegu @fasteth. Je pravda, že jsme dlouho nevydali developer update, ale myslíme na něj. Doufám, že jej do konce srpna za kvartál zveřejníme.

Nicméně, co se týče pozáručního servisu, tak to řešíme pouze na naší centrále v Praze. Na ticket s číslem #4754 jsem odpověděl. Kdybyste měl doplňující otázky, tak jej směřujte do toho ticketu.

Díky.

3 Likes

Zdravim Ja tomu uplne rozumiem nic sa nedeje.

Vas kolega sa mi uz ozval mailom, hned ako pridem domov poslem pozadovane udaje. Este raz diky za pomoc a vas cas.

1 Like