Omnia - problem s uCollect

Jeden znamy ma problem s uCollect. Od 10.5. ma ve statistikach sedou barvu, od 13.5.2018 cervenou. Vzhledem ke vzdalenosti a nedostatku casu jsem mu deaktivoval sber dat, potom jsem ho zase znova aktivoval, ale opetovne beze zmeny (kontrolovano dalsi den).

Na co se zkusit zamerit?

Po posledním updatu jsem měl stejný problém. Pomohlo mě vypnutí a následný start ucollectu a potom restart routeru.

rovnake riesenie ako pise czlada pomohlo aj mne

Prozatím nejspíš stačí restartovat ucollect . Po prohlídce logů u mne na Turris 1.1 jsem zjistil že stačí, aby neměl deset minut spojení se serverem api.turris.cz a sám se ukončí s hláškou “Moc chybných spojení, vzdávám to!” (ovšem anglicky).
Nevím jestli tohle dělal někdy jindy (, že se sám ukončil), ale ve starších verzích systému byl skript watchdog.sh spuštěný cronem každých 15 minut který ho zase nadhodil. Do této verze (3.10) ten skript v systému není a tudíž jo nemá co znovu spustit.
Pokud chce NIC.CZ data z routerů, měl by se ucollect upravit aby se sám neukončoval!

1 Like

Me zlobi puvodni Turris 1.0 uz nekolik mesicu. Tvrdi ze posila data z firewallu, ale uCollect ani tuk. Ale vzhledem ke stari to neni verzi 3.10.

Je na to ticket a poslana data, tak uvidime.

Hmm can’t read czech but I have some problem too with ucollect on my turris omnia.