Nefunkční Omnia

Zdravím, včera se mi zvláštně odporoučela Omnie. Samozřejmě člověka zamrzí nefunkční stav po příchodu domů, ale jsem na to bohužel u tohoto HW celkem zvyklý. Nicméně s tímto stavem jsme se ještě nesetkal. Restart nepomohl, návrat k poslednímu snapshotu a továr taktéž ne. Vše vždy proběhlo dle očekávání, ale Omnie nereaguje na pokusy o připojení ať už přes web nebo ssh. Zkusil jsem tedy ještě přehrát firmware přes USB. To zřejmě proběhlo, ale stav se nezměnil. Z diod mi svítí akorát power a PCI2. Napadá Vás ještě něco, co bych mohl zkusit? Já mezitím hold jdu vybírat nový router. Díky.

1 Like

Pokud je mrtvá paměť tak řešením je instalace systému na mSATA SSD pomocí seriového rozhraní.
Tak jsem už jedu od 08/2019, router vlastním od 2016. Seriová linka by měla pomoci s odpovědí co je problém, pokud sei nechcete s tímto hrát tak požádejte o sousedskou pomoc support … taky jsem to jednou využil.

====
Jinak technika není nesmrtelná, proto mám doma odložený a nakonfigurovaný router Netgear WNR 3500L v2 … při nějakém problému mi stačí jen klíčovou domácí infrastrukturu vyměnit :slight_smile:

Ano, vypadá to, že nějaká část HW odešla, nicméně nejsem schopný určit, o co se jedná. Dokumentaci jsem projížděl a všiml si možnosti přesunu, která je pro verze 2019+ (také mám první z indiego). Sériák ale nemám, pokud by tedy vůbec router nějak reagoval.
Mít druhý router se stejným nastavením není od věci, ale celkem náročné. Jedna věc je konektivita (teoreticky bych mohl využít zařízení TM, které je aktuálně v bridge, nechce se mi to ale obvolávat). Tu do určité míry nahradím an ntb simkou. ALe moc nic si po večerech nezahraju, netflix jen se zapřením určitého komfortu :slight_smile: . Druhá věc je celá chytrá domácnost, nastavení wifi zařízení, které potřebují statické nastavení, padl mi webdav s nextcloudem pro mobil.
Takže spíše tento router někomu předám a budu muset koupit nový, což je nepěkný výdaj, respektive našetřeno mám, ale chtěl jsem ten připravovaný model. Takto půjdu do 2020. I jsem přemýšlel o jiném zařízení, ale tak nějak narážím, že bych tam nezprovoznil to, co chci. Líbí se mi třeba synology, ale potřeboval bych tam appky z jejich os pro nasky.

Ten můj Netgear, to je pěkně stará herka z roku 2013 .

Nezavrhuj kontakt a předání zařízení supportu cz.nic … pokud to poůjde bude to celkem rychlé

Nazdar, ja mam doma tiez takuto Omniu (dar z tunajsieho fora :slight_smile: ) a tiez neviem co s tym. Najskor som myslel, ze to bolo pridanim msata ssd ale nemalo to ziaden vplyv. Seriovy kabel tiez nemam (zatial).
Mne to pripada, akoby boli pokazene komplet vsetky porty okrem WAN.

Dobrý den,
pokud router zašlete k nám na technickou kontrolu, zjistíme zda jde opravdu o opotřebení eMMC. Po potvrzení závady případně provedeme nastavení bootování z mSATA disku, který k nám zašlete spolu s routerem. V případě, že máte o tuto opravu zájem, kontaktujte naši technickou podporu na info@turris.cz, rádi Vám pomůžeme. S přáním pěkného dne Marcela Turris Support Team

4 Likes

Problém byl v paměti. Router jsem tedy odnesl na cznic a během pár dnů je zase fit. Mezitím jsem zakoupil verzi 2020 (už jsem šetřil na tu novou verzi, ale v zásadě mi výkonově zcela vystačuje současná nabídka), tak mám aspoň teď náhradní. Ještě zauvažuji, jak jej využít.
Každopádně děkuji za pohotový support a i dárek v podobě trička.

1 Like

This topic was automatically closed 3 days after the last reply. New replies are no longer allowed.