Nabídka e-shopu

Na odkazovaném eshopu nemůžu najít žádné informace o dopravě. Něco lze vydedukovat dolní záložky Privacy, zřejmě standardní pošta. Avšak po výběru zboží do košíku je zájemce ihned směrován na vybranou platbu. Takže nejdříve platit a potom zkoumat věci okolo dodání (fakturace, dodací adrese atp.)?

10.7. jsem si objednal hrnecek a mikinu… s levnejsi varianout doruceni …

Estimated delivery date: 07/31/2020 to 08/12/2020
Shipping type: International Standard

Ted z hlavy nevim co to vse nabizelo ale byly myslim jen dva: Standard(posta) , Expres(kuryr).

Našel jsem to. V záložce Privacy je ještě jedno menu po pravé straně.
Jde o doručení poštou, která ale činí nabídku e-shopu nezajímavou - dlouhé dodání (zámoří) a cena poštovného může činit 30 až 50% ceny objednaného.

Za nás Čechy mám pocit, že je stále lepší zajít si pro Turris reklamní věcičky přímo na stánek Turrisu na některé z konferencí, kterých se pravidelně účastní … třeba LinuxDays.

Ušetří se za poštovné a ještě tam kluky můžete osobně pochválit, jak se jim dílo daří! :slight_smile:

8 Likes

Jako fakt zajimave, mam cislo trackovani pro FedEx , dle stavu je balik nekde v Praze uz od 5.8… FedEx mi rekl (po dovolani se k nim na callcentrum), ze to prepravuje posta (tedy Americka posta) , ze FedEx to resil jen na uzemi USA (ale je divne ze maji posledni checkpoint v tracking history primo v praze ). USPS ovsem hlasi, ze nema zadne info, ze mam jakoze pockat. Je 13.8. a jeste zadna notifikace neprisla. Nikdo (jako zadna track sajta ani callcentrum) mi ani nebyl schopen rict, ma-li to CeskaPosta a nebo PPL a nebo Ontime ci jina firma (treba i ta pro kterou delam). Tohle je fakt hodne spatny shipping (a zvlast za tu cenu). A ikdyz se dooboucham na 1-800-ASK-USPS tak tam mi reknou, ze international standard neumoznuje tracking v plne mire…)

Nezbejva nez cekat.

EDIT: po dotazu primo k odesilateli, mi potvrdili, ze to ma v rukou lokalni postovni sluzba a je to bez moznosti trackovani. Takze stale nezbejva nez cekat. Osobne mam zkusenost ze lokalni postovni sluzba je mnohdy nasmlouvany jiny partner (dpd,ontime,dhl,ppl,ceskaposta…). Uvidime kdo se ozve a jestli se ozve.

EDIT2: tak to vypada, ze se balik nekde mezi predanim fedexem a lokalnimu prepravci (oni trvdi ze k predani doslo v usa a to usps a ten to predava nekdy ceske poste nekdy jinemu dopravci …a neda se predem zjistik ktery to je a oni mi to nesdeli/nevedi to…, ) .

e-shop reagoval celkem rychle a nabidl promptne vraceni penez ci odeslani nove zasilky (ve trech variantach, bez poplatku, s malym expedicnim priplatkem, pripadne s priplatkem za lepsi shipping …).
Takze toliko muj zazitek s nakupem …

Čili platí moje sdělení z předchozího postu … :slight_smile:

1 Like

Tak pokud jsou pro vás členové Turris týmu kluci a ještě za tohle označení namísto skrytí příspěvku z důvodu jeho explicitní závadnosti dostanete samolepky, věřím, že je to snazší cesta než americký e-shop. Zřejmě ale není pro každého.

Máte pravdu, Viktore. Můj příspěvěk je minimálně genderově nevyvážený … za což se omlouvám.
Pokud mě pamět neklame, v Turris teamu jsou kromě kluků i dívky … zdravím tímto i je :slight_smile:

3 Likes

Děkuji za doplnění a zároveň gratuluji k roli moderátora. Nevyřčenou otázkou tak zůstává, kdo komu vlastně ty samolepky nosil.

1 Like

Měl jste “trochu” smůlu, ostatní objednávky dorazily OK. Víc bohužel z pohledu prodávájícího na Spreadshirtu nevidíme - jen destinaci, kam objednávka jde, a nakonec zda byla doručena nebo ne. Alespoň díky vám víme, že Spreadshirt nedoručené objednávky řeší, to je dobře.
Takže omluva, že to nevyšlo, a my se budeme snažit udělat v dohledné době (přesný termín zatím raději neslibuji, ale je to v procesu) i evropský Spreadshop, ať to je levnější a snad i rychlejší a jistější :slight_smile:

2 Likes

EU shop: https://shop.spreadshirt.co.uk/turris
Zkusili jsme jednu testovací objednávku a vše proběhlo v pořádku :slight_smile:

A co jste si pořídili?