Komunikace s Turris support

9.10. se moje Omnia dostala do stavu ReadOnly, uz podruhe beheme cca mesice, poprve sla preflashovat z USB medikitem. Ted podruhe at zkousim cokoli, factory reset, flash medikitem z USB, pokazdne skoncim tak, ze sviti diody napajeni a PCI2. Napsal jsem tedy ticket na https://support.turris.cz, at mi poradi co mam delat. Od te doby ze supportu bez reakce, jakekoli, urgence .poslana do ticketu 12.10, bez reakce. Dalsi urgence na info@turris.cz, opet bez jakekoli reakce. Tak nevim co si o tom mam myslet.

Ja kdyz nekde delaji mrtveho brouka preferuju telefon…

cc @Vaclav

/ ten limit 20 znaků

A kolik ze si to platite za next bussiness day support? Ze si stezujete za vam nekdo do tri dnu neodpovi na ticket.

Tak to bylo trochu mimo misu, aspon jsem cekal nejakou reakci, jako treba ze jsem v poradi, ale vubec nic, tak to me trochu stve, sorry jestli chci prilis moc.

1 Like

Často se na tohle používá automatická odpověď toho ticketovacího/support systému, ale mně osobně to přijde zbytečné. (Třeba v případě abuse@godaddy.com je to jediné co mi od nich přišlo, zatím, od Vánoc.)

V únoru také použivali automatickou odpověď, ale je možné, že za těch 8 měsíců už to není potřeba.Jak jsem psal v jiném threadu. Nepíšu na podporu každý prd. :slight_smile:

Dear Turris user,

thank you for your message, we’ll reply you as soon as possible. Our support is overloaded these times, but you should receive a reply in few days.

Kind regards,
Turris Support

———

Milý uživateli Turrisu,

děkujeme za Tvou zprávu, odpovíme jak nejrychleji to půjde. Naše podpora je momentálně přetížena, ale přesto bys měl svou odpověď obdržet během několika dní.

S přátelským pozdravem
Turris support

gratuluju, za nedockavost. netusil sem ze support ma mit reakcni bodu “hnedka”.

Ano, mate pravdu, 4 dny je dost malo, moje chyba. Pockam tedy do Vanoc, jeste ze mam doma druhy router, takze ok, rodina me zatim neukamenovala, ze nemaji internet :slight_smile:

Je otázka, jestli ten web už je nastavený a používaný, nikde jsem o něm zatím nečetl, všude se doporučuje psát na tech.support@turris.cz, viz třeba https://www.turris.cz/doc/cs/howto/error_reporting.

Tohle je rada z osobní zkušenosti - poslední dva týdny jsem rozběhával support systém pro Weblate a samozřejmě se našli uživatelé, kteří ho objevili v době, kdy nikdo nedostával notifikace a nesledoval ho :-).

Možná blbý dotaz - ta SD karta je v pořádku?

Nevim jestli myslite tu usb flashku, ale zkousel jsem 3 ruzne, naformatovane FAT i EXT4, porad koncim na tom, ze mam stribrnou cihlicku na ktere sviti dve diody.

Ne. Myslel jsem vloženou SD kartu. Která ale v Omnii asi není. V tom případě mohla odejít ta integrovaná Flash paměť. Což rozhodně není dobrá zpráva.

Panove, u routeru za takovej ranec bych opravdu ocekaval podporu do nekolika hodin…

Protože to podle popisu vypadá spíše na HW problém, a jde o Omnii, postupoval bych standartně, to znamená reklamace u prodejce.
Přiložil bych popis závady, jak se router chová, připojil adresu a telefon.

1 Like

Krásný den,
moc se omlouvám za dlouhou dobu naší reakce. Naši podporu sebrali neplánované nemoci a volna, tak jsme momentálně pomalejší. Problémy s updatem 3.8.2 u některých starých Turrisů a dnešní Wi-Fi zábavička nám také neubírá práci.

Vážíme si projevené trpělivosti a rozhodně není správně, že odpověď trvala týden. Kolega už se ticketu věnuje, jistě to spolu vyřešíte. Ještě prosím o doplnění ticketu o způsob a prokázání pořízení routeru. Pokud vada nebude odstranitelná SW, pak bude potřeba reklamace přes prodejce. Routery z kampaně samozřejmě přímo k nám :wink:

  • Supportní systém na webu je stejný jako ten, do kterého padají maily tech.support@turris.cz a info@turris.cz. Vše odbavujeme, jen nám to může občas trvat.
  • Placenou ani telefonickou podporu nemáme a tak netřeba rozdmýchávat emoce jakýmkoliv směrem. Všechny uživatele máme rádi, měříme jim stejným metrem a odpovíme jim.
  • Ještě jednou díky za trpělivost, shovívavost a nadhled všech zůčastněných.

Routeru zdar!
Václav

5 Likes

Diky Vaclave, dnes se kolega ozval, vse v poradku. Rikal jsem si jakou zabavicku jste meli s WiFi a az ted vecer mi to pri procitani Twitteru doslo, ze bylo prolomeno WPA2 a ze uz testujete patch, tak drzim palce at se dilo podari.

1 Like