Zdravím všechny,
mám problém a nemohu se sám dopídit řešení.
Potřebuji dát svojí 3 roky starou OMNII 1.1 do servisu, ale prostě nevím kam.
Každý seriózní výrobce má na svých stránkách záložku podpora / servis a tam napsáno
co dělat, když se něco pokazí. Moje Omnie prostě nejde resetovat do tov. nastavení a chci si to nechat
třeba za prachy udělat v servisu od odborníků.
Kde mám prosit a hořekovat, jak to udělat? Jediná podpora je odkaz na zdejší fórum. To se to nikdy nikomu nepokazilo, aniž by musel vyhledat servis? Nebo je to jako s výrobky z Číny, které se prostě neopravují. Shit z Číny stojí ale nepoměrně méně.
Už minulý týden jsem psal na info@… ale odpověď stále žádná.
To je tajemno, až mi husí kůže naskakuje.
Na webových stránkách Turris.cz je možné v menu, tak i v samostatném článku najít Podpora, která váš odkáže na tuto stránku, kde najdete e-mail na technickou podporu a vidím, že už Vám kolegyně odepsala.
V takovém případě zařízení nemusí být zařízení přijato k reklamaci, pokud nebylo zakoupeno prostřednictvím kampaní na Indiegogo, protože právní vztah máte s prodejcem/distributorem. Přeci jen je lepší. Jak zde bylo zmíněné, tak v ideálním případě je napsat na e-mailovou adresu tech.support@turris.cz jak je uvedené v naší dokumentaci.