dnes jsem si všimnul, že mi z Foris menu zmizel link na “Přístupové tokeny”.
Zkoušel jsem odebrat a znovu přidat balíček přes Aktualizace (Updater), link stále nevidím, přitom služba nuci-tls běží, nikde žádná chyba.
Nesetkal jste se s tím někdo, prosím? Stačil by mi i URL link na “Přístupové tokeny” z browseru, pokud mi to někdo pošlete
Dík.
Ondra
Přístupové tokeny mi také zmizely, vtipné je, že Turris aplikace pořád funguje. I přestože jsem odinstaloval a nainstaloval balík v updateru, dokonce jsem i resetoval certifikační autoritu z Forisu (domníval jsem, že je s tím spojená).
Aplikace se mi s Turrisem spojí, nicméně už neukazuje konkrétní rozhraní, jen ten standardní přehled - možná to je tím, možná ne.
v tuto chvíli od verze Turris OS 3.11 není záložka Přístupové tokeny z důvodu redesignu Forise a přepisování backendu.
Pokud jste měl dříve nastavený token ve Forisu, tak Vám s mobilní aplikací bude fungovat. Pokud jste jej nevygeneroval, ale rád byste mobilní aplikaci používal, tak je to možné pomocí příkazové řádky (CLI) a postupovat dle návodu.
Záložka přístupové tokeny se nachází ve verzi Turris OS 4.0, nicméně tato verze není kompatibilní s aktuální verzí mobilní aplikace. Pracujeme na redesignu Android aplikace.