Chybějící záznamy v "Pakety zachycené firewallem"

Na stránce s daty z routeru https://project.turris.cz/cs/data/ nevidím v části “Pakety zachycené firewallem” žádná data.
Když to zkontroluji po dnech, tak poslední data vidím za 10.4., od té doby nic.
V části “Statistiky” i “Odesílání dat” žádný výpadek nevidím.
Mám Turris Omnia, aktuální verze OS (3.11.4).
Možná to souvisí s chybami, které vidím ve /var/log/messages:

2019-05-23 07:15:25 warning nikola[]: (v43.1) Failed to parse line: 2019-05-23
07:14:38 [1502493.122060] turris-00000000: IN=eth1 OUT= MAC=d8:58:d7:XX:XX:XX:00
:17:10:98:2c:04:08:00 SRC=194.28.112.50 DST=89.103.XX.XX LEN=40 TOS=0x00 PREC=0x
00 TTL=244 ID=5692 PROTO=TCP SPT=56070 DPT=6001 WINDOW=1200 RES=0x00 RST URGP=0
2019-05-23 07:15:25 warning nikola[]: (v43.1) Failed to parse line: 2019-05-23
07:15:00 [1502514.760511] turris-00000000: IN=eth1 OUT= MAC=d8:58:d7:XX:XX:XX:00
:17:10:98:2c:04:08:00 SRC=184.105.139.67 DST=89.103.XX.XX LEN=113 TOS=0x00 PREC=
0x00 TTL=50 ID=4933 DF PROTO=UDP SPT=21504 DPT=161 LEN=93
2019-05-23 07:15:25 info nikola[]: (v43.1) Syslog parsing took 0.053924 seconds
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) Session init took 0.592923 seconds
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) Records parsed: 0
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) Records after filtering: 0
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) Records filtering took 0.000670 seconds
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) {‘msg’: ‘Server was notified that client has no data to send.’}
2019-05-23 07:15:26 info nikola[]: (v43.1) Sending records took 0.035577 seconds

Restart zřejmě nepomůže, protože uptime se mi ukazuje cca 17 dní.
Máte někdo stejný problém a netušíte, jak se problému zbavit?

Dup of Chybějící záznamy v “Pakety zachycené firewallem”. Closing.