Běh updateru selhal

Ahoj všichni. Vím, že jsem lama, ale teď přišla tahle chyba od mého MOXe … co s tím můžu udělat?

Oznámení o chybách

Běh updateru selhal:
INFO:Target Turris OS: 7.0.2
line not found
ERROR:
repo missing: Download failed for repository index packages (https://repo.turris.cz/hbs/mox/packages/packages/Packages): Send failure: Broken pipe
line not found
line not found

Nezmatkovat, to se občas stává :wink: Počkat - řekl bych tak půl dne :wink: - a opakovat…

Me tyhle hlasky chodily od updatu na TOS 7.xx hodne casto. Trpelivost pomohla asi tak jen k tomu naucit se je ignorovat. Nic se nespravilo…

Také jsem jenom, jak se dnes říká, BFU (běžný Franta uživatel) a také mně podobné hlášky občas Omnia posílá. A dělo se tak i před TOS 7, někdy je delší dobu klid a někdy to chodí dost často. Zrovna dneska mi po delší klidné době poslala na e-mail toto:

Oznámení o chybách
==================
Běh updateru selhal:
INFO:Target Turris OS: 7.0.2
ERROR:
runtime: [string "requests"]:451: [string "utils"]:441: Getting URI (https://repo.turris.cz/hbs/omnia/lists/drivers/sdio.lua) failed: Failed to connect to repo.turris.cz port 443 after 130861 ms: Error
line not found
line not found
line not found

Jak píše homberg ignoruji je, updater se o aktualizaci sám po nějakém čase pokusí znova. Nikdy jsem nezkoumal proč tyto chyby vznikají. Na aktualizace to nemá vliv, nebo jsem nepozoroval, že by mělo. Aktualizace se vždy nakonec nainstalovaly, nebo opět, nepozoroval jsem, že by se některá nenainstalovala.

Mam uplne stejny opakujici se problem. Vyjadri se k tomu prosim nekdo z turris teamu (@Pepe) ? Bude se to nejak opravovat?

viz výše - i vývojáři se občas spletou/uťuknou :wink:

Dobrý den,

jsem rád, že jste si alespoň na mě někdo vzpomněl po takové dlouhé době. Bohužel vás nepotěším, ale nejsem už nadále (a už to je i nějaký pátek) zaměstnancem CZ.NICu a nijak ani nespolupracuij s Turris týmem. Budete muset se obrátit na lidi, kteří v Turrisu jsou a pracují na něm. Buď je zkuste označit, tak jak jste to udělal, v mém případě, nebo prostřednictvím e-mailu jelikož fórum nikdy nebylo a není určeno pro hlášení chyb a jejich řešení.

Nebojte, na Turris jsem nezavřel, sám jej stále používám a ve svém volném času se stále věnuji činnostem souvisejících v upstreamu tedy v OpenWrt narozdíl od ostatních kolegů. :slight_smile: Také to bylo a je znát ve verzích, co Turris vydává bohužel OpenWrt 22.03, kterou používá Turris OS 7.x je End of Life, to znamená, tedy bez podpory v upstreamu a nové věci se tam již nedostanou. Kdo chce, ten si ten vývoj v upstreamu a rovněž v downstreamu dokáže najít.

Loučím se a zase někdy!

2 Likes

Moje teorie je, ze nekdy je proste update server pretizeny (kdyz si vic routeru vzpomene najednou, tak je to takovy maly DDOS :slight_smile: ). Nemyslim si, ze by to byl problem na “nasem” (uzivatelskem) konci. Pokud se to ale stava denne nebo casteji, tak to uz bych naopak videl na problem na routeru.

Dobrý den, už asi 3 týdny mi chodí chybová hlášení z routeru. Jde o toto:

Oznámení o chybách
==================
Běh updateru selhal:
line not found
ERROR:
runtime: [string "requests"]:451: [string "utils"]:441: Getting URI (https://repo.turris.cz/hbs/omnia/lists/pkglists/hardening.lua) failed: Failed to connect to repo.turris.cz port 443 after 131396 ms: Error
line not found
line not found

Co s tím? Už to nechci nějak ignorovat.

Děkuji

Dobrý den, napište prosím na tech.support@turris.cz, optimálně už s diagnostickými daty.