zdravim, neviete niekto aky autorizovany server pouziva alza.cz pre Turris omnia?
router zakupeny u alzy je na reklamacii a zaujmalo by ma kto im to opravuje? Alebo to alza.cz posiela priamo do CZ.nic? nevie niekto?
zdravim, neviete niekto aky autorizovany server pouziva alza.cz pre Turris omnia?
router zakupeny u alzy je na reklamacii a zaujmalo by ma kto im to opravuje? Alebo to alza.cz posiela priamo do CZ.nic? nevie niekto?
Mají možnost nějaké opravy provést sami (jako například obnovu systému) ale povětšinou se tak neděje a vše jde k nám.
aha , diky, takze pravdepodobne ten moj je u vas
diky za info
Vy jste kluci šikovný!
Dobrý den, jak a kde mám router reklamovat když jsem jej koupil v kampani na Indiegogo???
Kontaktujte přímo naši podporu.
Dobře, ale jakým komunikačním kanálem mám podporu kontaktovat ?
Nejlépe e-mailem na tech.support@turris.cz
Já jsem psal na info@turris.cz, popsal jsem závadu a do týdne mi přišly údaje kam odeslat a jak zásilku označit. Oprava vyřízena do dvaceti dní.
Dobrý den, potřeboval nové kabely, po rozmontování jsem měl dva poškozené (ne moji vinou) díky