Turris 1.1 ztráta packetů (>50%) na WAN rozhraní

Zdravím,
poslední 2 dny mi Turris 1.1 (TurrisOS 5.4.4) začal na WAN rozhraní zahazovat packety (viz výpis níže-> 53% packet loss). Podezíral jsem z výpadků internetu Vodafone(ex UPC), ale nicméně po několika telefonech s technickou podporou jsem zjistil, že problém u nich není.

PING www.google.com (142.251.37.100) 56(84) bytes of data.
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=1 ttl=55 time=14.9 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=3 ttl=55 time=12.2 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=4 ttl=55 time=11.3 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=6 ttl=55 time=11.0 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=8 ttl=55 time=10.9 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=10 ttl=55 time=10.6 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=12 ttl=55 time=10.8 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=14 ttl=55 time=11.0 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=19 ttl=55 time=12.7 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=21 ttl=55 time=12.1 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=23 ttl=55 time=12.3 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=25 ttl=55 time=11.9 ms
64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=27 ttl=55 time=12.7 ms
c64 bytes from prg03s13-in-f4.1e100.net (142.251.37.100): icmp_req=29 ttl=55 time=10.9 ms
^C
--- www.google.com ping statistics ---
30 packets transmitted, 14 received, **53% packet loss**, time 29265ms
rtt min/avg/max/mdev = 10.638/11.849/14.931/1.106 ms

Zkusil jsem různé rollbacky do starších verzí Turris OS (5.4.2, 5.4.3), ale nic nepomohlo. Taktéž jsem zkusil vytáhnout microSD kartu, abych se ujistil, že třeba neodešla ona. Nicméně i bez ní na starší verzi TurrisOS (3.X) se problém projevil.

Nesetkal se někdo s něčím podobným? Nenapadá někoho něco, co zkusit? Kde hledat logy co by s tím mohly mít souvislost? Děkuji za každou radu.

V tomto vlákně někdo popisuje stejné chování a stejnou reakci tech. podpory.
Možná se jedná o stejný problém.

1 Like

Děkuji, tohle vlákno jsem přehlédnul.

Aktualizace:
Po rollbacku na 5.4.2, a poté, co proběhla znovu aktualizace na 5.4.4 to vypadá, že problémy zmizely.