Selhání registrace sběru dat

Omia se se mnou přestala bavit a pomohlo jen tovární nastavení s posledním releasem. Nastavuji po dlouhé době vše od píky, ale nedaří se mi přihlásit do sběru dat. Po zadání původního e-mailu vypíše chybu:

An error ocurred when checking the registration:

Nepodařilo se položit dotaz serveru.

Stejně tak nemám k dispozici možnost aktivace honeypotu - taková nabídka už v menu není, ale předpokládám, že to bude mít něco společného s novou službou HaaS? Ví někdo? Dík

Dík za link, to jsem prolítl včera. Mně ani tak nešlo o přechod z honeypotu na HaaS cestou upgrade, ale o instalaci z továrního nastavení, kde jsem nic nenastavoval - není kde - nevidím možnost (ne)participace sběru dat, jen jakousi chybu při pokusu o přihlášení. Včera jsem zkusil do configu přidat token z mého účtu a HaaS zřejmě šlape, podle zaznamenaných pokusů o přístup na ssh, ale kdybych neměl stávající účet, opravdu nevím, co by se dělo.

Po včerejší čisté instalaci mám v menu Sběru dat pouze pole na zadání e-mailu, které není funkční a v nabídce updateru o sběru dat nebo honeypotu ani zmínka. Jestli to tak ale mají i ti co prošli pouze aktualizací, pak počkám co přinese další verze. Mazec…

Po resetu do továrního nastavení jsem na tom stejně. V menu Sběr dat je pouze pole pro ověření email adresy a po zadání platného emailu, který je v administraci na webu turris.cz dostanu jen hlášku: “An error ocurred when checking the registration:
Nepodařilo se položit dotaz serveru.”

V přehledu odeslaných dat je vidět výpadek od okamžiku factory reset. Turris 1.0, zmigrovaný na btrfs.

Buď je potřeba počkat na script v cronu, který se spouští každou hodinu nebo přes SSH zadat následující příkaz

/usr/share/server-uplink/registration_code.sh

který vygeneruje registrační kód a stačí v administračním rozhraní Foris vyplnit e-mail a kliknout na ověřit e-mail.

Registrace i ověření emailu již prošlo.
Sběr dat jsem zapnul.
Ověřím, jestli se začnou odesílat data.
MOC díky za pomoc.