Psaní do ticketu -- draft

Nevím, jestli se ví o této chybě, ale protože vyhledávám pár informací k ticketu, tak na mě vyskočila tato hláška:

jakmile jsem dal F5, tak draft byl fuč. Když dám OK, tak zůstanu na té samé stránce vč. rozepsaného textu.

Nedoporučuji Vám používat webové rozhraní.
Když jsem posílal odpověď na webu, tak jsem se nedočkal odpovědi. Následně mi bylo řečeno, že jim nedojde upozornění na odpověď. Komunikujte raději odpovědí pře mail.

2 Likes

Díky za zprávu. Nevím, který koumák, to tak vykoumal. :confused:

Já jsem zakládal ticket přes support, tak snad doufám, že se nemusím připomenout. Automatickou odpověď jsem na email dostal, že ticket byl vytvořen a že mu bylo přiřazeno číslo (klidně ho zde specifikuju 926 kvůli UASP), tak uvidíme. Ticket zůstal týden bez odpovědi, tak jsem tam teď něco připsal. No uvidíme. Kdyžtak se připomenu přes email.

Taky jsem čekal týden na odpověď, nedalo mi to tak jsem odpověděl ještě jednou pře mail a ejhle odpověď na druhý den :slight_smile:

To byla rychlost. Ani jsem se nemusel připomenout. Stačilo ve fóru znovu uvést ticket number a hned jsem dostal odpověd, kterou jsem zjistil až po odeslání emailu. :smiley: