Problém s připojením k Internetu na Turris Omnia

Zdravím,
mám stejný problém s WiFi zařízeními. Většinou také iOS. Procházel jsem už poměrně dost podobných problémů, ale zatím jsem nenašel žádné spolehlivé řešení. Zkoušel jsem zkontrolovat i zarušení kanálů v okolí a na základě toho přepnul kanály jak pro 2,4GHz, tak pro 5GHz. Problém se u mě osobně projevuje jen u zařízení, co jsou připojené na 5GHz. Po změně kanálů pár dní fungovalo bez problémů, nicméně pak se problém vrátil. Problém se u mě začal projevovat začátkem roku.

K žádné změně konfigurace předtím, než se problémy začaly projevovat nedošlo. V logu jsem našel asi jen tohle co by stálo za zmínku:

IEEE 802.11: disconnected due to excessive missing ACKs

V souvislosti s tím jsem našel například toto:

Nicméně toto nastavení již je zřejmě v novějších updatech reflektováno v konfiguraci a tudíž již bylo takto nastaveno. Problém je nicméně stejný a stále přetrvává. Zkoušel jsem na základě tohoto logu více řešení co jsem našel na internetu. Zatím však vše bez výsledku.

Takovýto výpadek se stane i několikrát za den. Vždy samozřejmě pomůže reiniciace připojení koncového zařízení.