Při výpadku odesílání dat nechodí mailové oznámení

Včera jsme měli velký výpadek internetové konektivity (už se mi dlouho nestalo, aby UPC nefungovalo 12 hodin), ale nepřišlo mi žádné emailové oznámení o tom, že v předešlém dni byly na mém routeru zaznamenány výpadky v odesílání dat. Při minulém nedávném výpadku mi to nepřišlo také, ale vzpomínám si, že kdysi ta oznámení chodila vcelku spolehlivě. Kontroloval jsem, že odesílání info mailů o výpadcích mám ve svém profilu na webu Turris stále zapnuté a aktivní, ale je to v pořádku. Jak se to chová vám? Je to jen můj problém, nebo to přestalo fungovat obecně všem?

Je to rozbité už více dní.
Psal jsem to na IRC a pak to napsal i @qxstyles ve fóru.

Bohužel zatím žádná odpověď. Naposledy upozornění přišlo v úterý v 08:42 a od té doby nic.
Přitom uCollect se ve Forisu tváří, že funguje, ale přitom stále naskakují hodiny.

// Asi by bylo vhodné pingnout @Vaclav

Ano, přidávám se. Já už data dle stránek Turris neodevzdávám týden (teda část dat). Mají tam nějakou chybu, zrovna tahle data mě moc nepálí, na druhou stranu JE by to pálit mělo, protože odesílání dat je jedna z podstat celého projektu a když to nebude fungovat, tak to celé asi ani nemá cenu dělat.

Vy, protože máte Omnii, tak jste v tom data collectu dobrovolně :slight_smile: berte ohled i na majitele Turrisů 1.x.
Já neodesílám uCollect od 22.02 - 10 dní.

1 Like

No o to je to horší, tam máte k tomu ještě nějakou smlouvu, kde se řeší i odesílání dat. Na druhou stranu mám nightly verzi a je jasné, že nebude vždy zcela stabilní, vy asi taky + ta smlouva, snad jsou soudní a vezmou to. Netuším, kolik lidí testuje verze, ale asi moc jich nebude, tak se hodí každý. Možná by bylo fajn, kdyby bylo nějaké místo pro testery, kam by psali problémy, které mají (já tedy o něčem takovém nevím) . Myslím tak, aby se to opravdu dostalo tam, kam má a dalo se to řešit. Klidně by to mohlo být i součástí Forisu (proč ne). Takhle když napíše “jeden šílenec” někam něco na fórum, tak si toho ani nikdo nemusí všimnout, to se prostě může stát.

Souhlasím s Vámi. Psal jsem to do PM našemu komunitnímu manažerovi a předtím na IRC

“Zdravím,
Bylo by prosím možné navrhnout na nejbližší poradě, zda by bylo možné zavést přímou komunikaci mezi uživateli, co jsou v nightly branch a developery? Chápu, že se nemůže otestovat všechno, ale zároveň mi přijde blbý reportovat každou prkotinu, co se objeví přes email.
Myslím, že by bylo pro tento učel posloužit https://slack.com/ nebo IRC kanál #turris na freenode, ale už je tam pouze @miska .”

1 Like

OK … díky za vaše odpovědi. Nahlásím tuto závadu na oficiální email technické podpory.

Já si myslím, že si toho už museli všimnout, protože @Vaclav v prezentaci z InstallFestu má příspěvek uživatele @it007 z postu, který je den starý.

Asi nejdůležitější z té prezentance

K Omnii: na skladě je víceméně 3000 Ks (vyrobeno 8000ks) a plánuje se dovyrobit 5000ks
Podpora ze strany výrobce Marvell ARMADA prý skončila a není moc dobrá.
Podpora Omnie ze strany CZ.NIC minimálně 5let

Co mě jedině dost zklamalo bylo to, že nikdo na Turrisu nezkoušel LXC z těch posluchačů, co tam byli. :frowning:

1 Like