Pomalé odezvy routeru - nepohodlné surfování

Ahoj, jsem amatér, tak prosím trošku ohledu :slight_smile: Ani nevím, zda se jedná o SW nebo HW problém, ale napíšu co nejvíc informací.
Mám problém s rychlostí načítání stránek ze všech zařízení připojených přes Turris 1.0. A to takovým způsobem, že napíšu adresu nebo kliknu na odkaz, stránka se začne načítat a několik vteřin (cca 3-10) se vůbec nic neděje, potom se stránka najednou začne rychle načítat. Na noteboocích, iPadu, různých smartphonech i na PC připojeném k Turrisu kabelem. Kvůli tomu se nedá na takovém internetu pracovat ani surfovat - pořád musím čekat. Jakmile se stránka už načte, například video se již načítá rychle, stáhování je OK.
Internet je od SychrovNet (Valašské Meziříčí) bezdrátový, mají nový vysílač a na střeše máme Ubiquiti PowerBeam ac, přímý výhled na vysílač. Bydlíme v nové zástavbě rodinných domů, kolem je pole, wifi je zde nezarušená, vidím max síť sousedů. Signál z routeru je všude výborný. Rychlost stahování je bezproblémová, ping myslím odpovídá bezdrátovému připojení na poměrně dlouhou vzdálenost. Posílám pingy a výsledky měření speedtest.net v Olomouci a Praze. Poskytovatel internetu se aktivně snažil řešit problém, byli tu už 2x s přístroji vše měřit a nemůžou najít chybu, nikdo ze sousedů, který má stejného poskytovatele problém nemá. Jediný nezičlánek je už jen Turris. Nemohu bohužel vyzkoušet jiný router, protože poskytovatel nějak (mac adresou?) napároval svůj HW s Turrisem, poznají, když ho odpojím a žádné jiné připojené zařízení než Turris po připojení nefunguje. V nastavení Turrisu jsem se nehrabal, pouze nastavil heslo a název sítě.
Nevíte prosím někdo, co s tím?
https://s24.postimg.org/ulecl740l/1.png
https://s24.postimg.org/ulecl740l/1.png
http://www.speedtest.net/my-result/5940991759
http://www.speedtest.net/my-result/5941001480
(Jako nový uživatel nemůžu dát odkazy na obrázky)

Podobnou zlobu někdy dělá

• buď špatné nastavení služby DNS