Ahoj všem!
Během těch 3 let jsem změnil adresu trvalého bydliště. V detailech účtu na turris.cz to je, ale když jsem požádal o odkup, tak na faktuře je původní adresa, tzn. ta, která je na smlouvě o nájmu.
Jaký je správný postup, abyste stornovali původní fakturu a vystavili novou na správnou adresu?
Děkuji
Shortik
A k čemu je to pro Vás tak podstatné? Neříkejte, že si tu fakturovanou 1,- Kč dáte do účetnictví !?
To rozhodně nedám, jde mi o to, aby to nemohl v budoucnu nějaký aktivní blbec napadnout.
Nikdy nevíte… A nechtěl jsem psát přímo na podporu, ale i sem, kdyby měl tento problém ještě někdo, tak ať zná řešení a nepíšem všichni na podporu…
Myslím ,že ten důvod je uplně bezpředmětný a nemá cenu to řešit. Žádný takový scénář s aktivním blbem nehrozí.
4 Likes