Neřešená reklamace

Dobrý den,

mám u vás od 21. května v reklamaci router, tiket #004245. Po měsíci jsem se ptal na stav reklamace, ale na dotaz jsem nedostal žádnou odpověď. Bez reakce byl i můj samostatný email (založil se tiket #004506). Nyní po šesti týdnech mi pomalu mi docházejí komunikační kanály.

Může se na situaci prosím někdo podívat? Jak to budeme řešit, půjde problém s wifi opravit?

Deset minut po založení vlákna ve fóru jsem dostal odpověď, že je závada opravena a router poputuje na mou adresu. Za mě vyřešeno, děkuju

1 Like

Podpora obecně opravdu nefunguje, jak by měla, na email s diagnostikami a popisem problému je odezva z 50% nulová. Přitom by mnohdy stačilo odpovědět “je to bezvýznamná nahodilost, restartujte si router”.

Dvakrát jsem se na fóru ptal, proč je zavřený port 80, když je aktivní sběr dat. Všechny hlídané porty jsou otevřené ostatní porty 22, 23, 2323, 3128, 8080, 8123 jsou otevřené, jen 80 ne.