Měsíce běžící reklamace a mlčící technická podpora

Čtu tohle vlákno se zděšením. Právě jsem odeslal svůj router na opravu…

tak snad budete mít více štestí :slight_smile:
Mě najednou bez varování přišlo upozornění, že mi bude gls doručovat zásilku od CZ.NIC. Hned jsem napsal email, že jestli jde o neopravený router, že ho nepřevezmu a že prosím o vysvětlení.
odpověď nepřišla, zásilku jsem tedy nepřevzal a znovu požádal o vrácení peněz.

Nebylo rozumnější to převzít a osobně to jít vyřídit na CZ.NIC?
Třeba byl opravený…
A odstoupení od kupní smlouvy má také určitá pravidla.
Horká hlava nic nevyřeší.
Je to vaše volba.

Už je to měsíc a komunikace u ticketu k opravě žádná - ani po dvou urgencích. Volal jsem na obecnou technickou podporu do CZ.NIC a tam říkají, že na Turrisu toho mají prostě moc. Celkem to chápu.

Já taky ještě čekám, napsal jsem taky na CZ.NIC podporu a obratem přišla odpověď, že to popoženou, tak jsem zvědav.

Tak jak to dopadlo? Nejaky posun?

Zatím se stalo to, že se mi zároveň ozvala ČOI, že zahajuje mimosoudní řešení sporu a také se ozval Ondřej Filip (ředitel sdružení CZ.NIC), že se omlouvá, je sděšen jak se sdružení zachovalo, instruoval kolegy, aby to vyřešili co nejdříve a vyvodí z toho závěry.

2 Likes

Přiznám se, že jsem z rychlosti podpory zklamaný. Je prima, že v jednom případě zasáhnul sám ředitel, ale efekt na výkon podpory to asi nemělo.

Můj router je v “opravě” už od září. Nakonec jsem chtěl vyměnit základní desku a nechat si krabičku v barvě z kampaně. Nemám nic, ani zprávu kdy to bude nebo jestli mi to pošlou zpátky neopravené.

Jestli to tady čte někdo, kdo s tím může něco dělat, měl by začít. ČOI na NIC volat fakt nebudu.

1 Like

Dobry den,

velmi se omlouvame, narazili jsme na problemy v nastaveni fungovani nasi podpory. Situaci uz nejakou dobu resime a od ledna by se mela vyrazne zlepsit reakcni doba na jednoduche dotazy a i reakcni doba reklamaci.

Konkretne vas router si matne pamatuji (modra krabicka, je tak?), mame nejake naceneni opravy a pokud se vam doposud neozvali, tak v nejhorsim v lednu se vam ozvou a router s vami doresi.

2 Likes

Děkuji za reakci, věci se zřejmě hýbou a už čekám na fakturu za opravu.

Tak jsem se nakonec po 8 měsících dobral konce. Peníze za router vráceny a jako omluvu jsem dostal nový router a dvě lahve vína.
Taky údajně díky této anabázi proběhly změny v nastavení podpory pro turris, tak to v budoucnu snad bude fungovat lépe.

A o jakou odrůdu jde?

:slight_smile:
Google Photos

1 Like

Pěkné! Já čekám na opravený router. Snad dorazí příští týden. Podpora se výrazně zlepšila a tým věci aktivně řeší.

A platil jsi nakonec tu opravu ? Jestli ano, tak bych minimálně čekal sud s vínem :smiley:

Ano, vrátili mu peníze, ale opravu musel zaplatit.

Moje oprava je výměna desky a platil jsem jí.

Placená oprava přes zákonnou lhůtu. S tím bych se jen ta nespokojil :frowning:

Jaká tedy byla cena ?

V mém případě je placená oprava v pořádku. Router mi zničilo přepětí, nejednalo se o záruční opravu. Moje jediná výhrada je, že to dlouho trvá. Cena byla 4791,60 Kč.

1 Like