Jak kontaktovat nekoho z Turris Omnia support teamu?

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda někdo nezná asi nejlépe telefonní číslo na někoho z Turris Omina support teamu?

Poslal jsem svůj router před nějakou dobou do support oddělení ale z mě neznámého důvodu se mnou přestali komunikovat přes email :frowning:… už přes měsíc žádná reakce na moje emaily…

Pokud by někdo věděl, jak se dá někdo z support teamu kontaktovat, bylo by to super…

Předem děkuji, s pozdravem, Bohumil Klimek.

Dobrý den,
prvně se omlouvám za náš celý team, že jsme Vám neodepsali. Zjistil jsem, kdo má na starost Váš ticket a požádal jsem ho, abychom tuto záležitost vyřešili, co nejdříve to bude možné.

Pokud budu mít nové informace k této záležitosti, tak se ozvu.

Ještě jednou se omlouváme.

Dobrý den,

Moc děkuji za rychlou reakci. Na jakékoliv info se budu těšit.

S pozdravem, Bohumil Klimek

Dobrý den,
před malou chvíli jsem Vám odepsal v ticketu.