Firewall a uCollect - neodesílají data

Na verzi OS 3.8.5 mám od 17 listopadu výpadky odesílání dat (firewall a ucollect), tuším že po poslední aktualizaci.

Co jsme si všiml tak O routeru mě chybí firewall a Ucollect kolonky kde se dala provést ruční aktualizace

a ve Sběru dat mě nejde přidat registrační email. E-mailů jsem zkoušel více i ty na které nebyla provedena registrace a nic

Na routeru jsme zkoušel i reset do továrního nastavení, ale bez úspěchu

Nesetkal se někdo s tímto problémem?

Ahoj!

Jsi stale pod smlouvanou a migrovals na btrfs?

// EDIT: Sorry. Měl jsem si otevřít ten poslední obrázek. Přeskočit rovnou na další můj příspěvek.

Pokud ano, tak jsme to na foru jiz resili v minulosti. Více najdeš zde:

Pokud ne, tak postup pro nainstalovani balicku pod smlouvou (případně pokud souhlasíš s odesíláním dat bez smlouvy) je stejný akorát je potřeba zjistit, proc a jak k tomu doslo.

Např. zajimalo by mě, proč k tomu došlo až ted.

Jsem pod smlouvou a nemigroval jsem.

Ten řádek tam nebyl… vložil jsme ho tam. Updater mě nahodil nějaké nové věci. Bohužel nic se nezměnilo… pořád nemohu přidat e.mail do sběru dat.

Ještě jsem si všiml po každé změně v nastavení updateru o ten řádek příjdu

Hups. Moje chyba, sorry! :’(

Az teď koukám na hlášku registrační kód není nalezen. Obávám se, že tohle se bude muset podívat pravdepodobne @shenek nebo podpora, kde si to předají a s tebou vyřeší.

jj zatím děkuji moc…